Strony

niedziela, 8 stycznia 2012

Chaos

5 komentarzy :

Wiesław Zięba pisze...

To tylko pozorny chaos. Maki na zielonym tle są ogniem łąki. Dobre wspomnienie lata.

Żaneta pisze...

Świetne to twoje pstrykanie! Pozdrawiam cieplutko!

Stardust pisze...

Piekna ta czerwien makow na tle zielonej trawy. Dawno temu kiedy jeszcze bylam piekna mi mloda kupialm sobie material na sukienke wlasnie w duze maki na zielonym, ale takim nierownomiernie zielonym tle. Ojciec zobaczyl i wola do matki "star kupila material na nowe zaslony do okien":))) Tak mi wbijali w leb, ze to sie nie nadaje na sukienke, ale na zaslony to i owszem, ale ja sie uparlam i krawcowa uszyla sukienke. Do konca zycia nie zapomne tej kiecki, mialam w niej takie powodzenie, ze az sama nie moglam uwierzyc:)) Rzucala sie w oczy, byla wyjatkowo dobrze uszyta, a i ja chyba zadbalam o reszte;))

Mażena pisze...

Mam,mam zdjęcie maków na trawniku w telefonie i jak mi markotno to zaglądam.
Twoje cudowne, beztroskie i takie cieplutkie!
Świetny pomysł na pokazywanie letnich wspomnień!

marinik pisze...

Dziekuje Wam za refleksje fajne, no a stardut... :)))))))))))