Strony

środa, 14 sierpnia 2013

Sielsko, anielsko

1

2

3

4

5

6

10 komentarzy :

Sznupkowie pisze...

OJ CUDNA POLSKA WIEŚ :)

strandskatan pisze...

A gdzie to tak pięknie?
Cudne krajobrazy i ładne zdjęcia :)
Pozdrawiam Halina

Mariusz Nikodemski pisze...

:))) Między Pieninami a Tatrami. Pofalowany krajobraz zwykle jest urokliwy.

Hemera pisze...

cudownie - cisza i spokój - pozdrawiam

Mażena pisze...

Niesamowite! ja takie widoki w te wakacje to tylko z samochodu widziałam...Trochę Toskanii, odrobina Mazur Garbatych tak blisko w Polsce!
Fantastyczne zdjęcia!

Marias Tusen og en Natt pisze...

oj, chcialabym i byc tam i popstrykac. Cudownie!

Chwile... pisze...

Dzisiaj właśnie żegnałam Karkonosze. Jednak widać, że Tobie bliżej Tart. Jednak dla mnie wszystkie góry są urocze, co widać na Twoich zdjęciach.
Pozdrówki.

Michael Bania pisze...

Co za fantastyczne zdjęcia!!!! Podziwiam i gratuluję! Aż dech zapierają!

Iv pisze...

Przepiękne krajobrazy, te kolory :)

Mariusz Nikodemski pisze...

Dziękuję.
Każde góry są piękne. Mam chrapkę na wizyty w wielu pasmach.